Copia de publicitate este o parte esențială a vieții profesionale a oricărui redactor de marketing. Oferă informații potențialilor clienți pentru a-i convinge că serviciul sau produsul oferit este cel mai bun. De asemenea, poate fi o pierdere de timp și bani dacă este făcut incorect. Ești copywriter sau creator de conținut în marketing? Vrei să înveți cum să scrii o copie de reclame convingătoare? Aceste 12 sfaturi vă vor condimenta textul și vă vor face un copywriter mai atractiv.
Cine sunt publicul tău țintă?
Ce caută ei cu adevărat? Ar trebui să încetați să vă vedeți ca un copywriter sau un angajat al unei companii și, în schimb, să vă gândiți ca un client care are nevoie de un produs sau serviciu. Apoi le puteți rezolva problema folosind copia dvs.
Nu uitați să includeți date demografice despre publicul țintă.
Care este vârsta lor?
Unde sunt situate?
Ce limbă folosește grupul?
Care sunt hobby-urile și interesele lor?
Și
Care este ocupația/venitul lor?
Utilizarea unui limbaj formal pentru un public țintă de adolescenți ar fi absurdă, la fel ca și utilizarea argoului tinerilor pentru a comunica cu persoanele în vârstă. Țineți cont de acest lucru în timp ce vă scrieți copia.
Care este punctul dvs. unic de vânzare (USP)?
Multe copii de marketing sunt vagi și ambigue. Mulți nu reușesc să-și identifice punctele lor unice de vânzare. Aflați care este produsul/serviciul dvs. unic și oferă-l lumii. Clienții, care tind să citească rapid o mulțime de articole publicitare, ar trebui să înțeleagă punctul tău unic de vânzare.
Titlu
Titlul este cel mai important lucru. În medie, 80% îl citesc, în timp ce 20% citesc întregul text. Titlul tău ar trebui să atragă atenția și să-i facă pe cititorii să-și dorească să citească textul. Te-ai săturat să fii creativ? Ai nevoie de inspirație? Generatorul de linii de subiecte pentru buletinul informativ al Neuroflash este o alegere excelentă. Nu numai că generează mai multe titluri sau rânduri de subiecte pentru tine, ci și le validează. Obțineți o probă gratuită de 7 zile.
Un apel convingător la acțiune
Îndemnul dvs. la acțiune ar trebui să fie clar și ușor de înțeles pentru client. Produsul sau serviciul dvs. este excelent, iar clientul este bine informat despre el. Dar ce fac ei în continuare? Designul bun și textul persuasiv sunt cele mai bune modalități de a merge. De exemplu, „Încercați versiunea de încercare gratuită de 7 zile aici”. Este clar că mesajul este clar, iar potențialii clienți știu ce se întâmplă dacă dau clic pe acest buton. De asemenea, ar trebui să vă amintiți limitele de caractere. Un buton cu prea multe caractere este aproape garantat să fie ignorat.
Clienții sunt cel mai bun prieten al tău
Evitați folosirea unui limbaj formal. Este important să creați un sentiment de încredere cu potențialii clienți. Ești prietenul lor și vei fi mereu acolo pentru ei. Folosește cuvinte informale, cum ar fi „tu”, interogări retorice și cuvinte care să te facă să te simți ca și cum le-ai vorbi direct. Totul depinde de public. Pentru oamenii de afaceri formali, limbajul ar trebui să fie mai formal. Nu ar trebui să vorbiți niciodată în fața clienților, indiferent de statutul lor. Respectați-i și tratați-i cu demnitate.
Poți munci din greu sau poți pleca acasă
Nimănui nu-i place să fie văzut ca un spectacol sau să-l facă să pară superiori celorlalți. Pentru a le arăta clienților cât de grozav este produsul sau serviciul dvs., trebuie să folosiți argumente convingătoare. O vor face și concurenții tăi, așa că nu-ți fie teamă să-ți vinzi produsul fără a oferi prea multe detalii, deși poate părea exagerat.
Exprimarea emoției
Puteți folosi cuvinte emoționale pentru a evoca anumite emoții în cititorul dvs., indiferent dacă sunt pozitive sau negative. Dacă copia declanșează emoții, va rămâne în mintea lor mult timp. De asemenea, își vor aminti mesajul tău și vor continua să se gândească la el. Asta vrei tu. Este important nu numai să rămânem în mintea oamenilor, ci și să îi încurajăm să ia măsuri. Toate acestea sunt posibile deoarece limbajul persuasiv funcționează. Aflați aici cum să alegeți cuvintele de putere potrivite.
Utilizați statistici și numere
Statisticile sau cifrele fac ca argumentele să pară mai convingătoare pentru oameni decât argumentele.
Folosiți-le cu grijă! Nu le puneți acolo unde nu le este locul sau ați putea face cititorii să se simtă negativi în ceea ce privește copia dvs. Acest lucru îi va determina să nu ia nicio măsură.
Cercetare, cercetare și mai multe cercetări
Este necesar un proces lung pentru a crea o copie de marketing grozavă. În primul rând, trebuie să faceți o cercetare amănunțită despre produsul/serviciul despre care scrieți. Apoi, aflați despre industria dvs. și publicul țintă. Apoi, determinați punctul dvs. unic de vânzare.
Fii cel mai mare critic al tău
Vă puteți gândi la motivele pentru care clienții ar putea să nu aleagă să vă achiziționeze produsul sau serviciul. Aceste motive ar trebui clarificate în copia dvs. pentru a vă asigura că clienții nu au nicio îndoială.
Folosește-ți datele
După ce ați publicat textul dvs. de marketing, verificați-l în mod regulat pentru a vedea dacă funcționează bine. De asemenea, notează ce a eșuat. Acestea pot fi luate notă și utilizate pentru a vă crea propria „chitanță” pentru atunci când vă simțiți blocat. Neuroflashs AI Tools este o altă opțiune. Vă va permite să creați titluri și linii de subiect care sunt similare cu cele care au funcționat în trecut.
Ce tip de reclamă?
Este esențial să se facă distincția între diferitele tipuri de copie publicitară. Este un anunț de căutare sau un banner? Mai jos sunt exemple și definiții pentru fiecare categorie.
- Căutare de reclame
Companiile plătesc bani pentru ca reclamele lor să apară în rezultatele motoarelor de căutare dacă se potrivește căutărilor oamenilor. Acest tip de reclamă merită luată în considerare. Asigurați-vă că aveți un meta titlu, meta descriere și un slug convingător. - Banner publicitar
Această componentă face parte din publicitatea online tradițională, cunoscută și sub numele de marketing display. Aceste materiale includ bannere, butoane și animații. - Publicitate socială
… se referă la un anumit tip de publicitate care utilizează informații sociale și rețele de social media. Aceste informații sunt folosite de companii pentru a stabili și menține relații cu clienții și pentru a comunica cu aceștia.